Onsdag i affären

God morgon på er!

Här sitter jag i affären i vanlig ordning. Det var full rulle imorse också och jag ahr äntligen fått tid att sitta här. Imorgon ska Big göra iordning Lambrettan så vi slipper åka iväg så tidigt. Skönt!

Vi åkte iallafall först med Svea Felicetta. Hon kom som första barn till skolan och grinden var till och med fortfarande låst! När de kommer så tidigt så får de äta en riktig buffe' frukost så hon var så glad för det. Sen var det Bibi's tur och efter det åkte jag och pojkarna till en mysig bar med stora fluffiga soffor och gottade i långfrukost.

Efter skolan åkte jag till revisorn och lämnade en massa papper och när jag precis hade kommit innanför dörren till butiken ringde de från skolan och berättade att Arvid vad sjuk. Magknip. Det blev till att åka tillbaka till skolan igen och hämta honom och här är vi nu. Jag jobbar och Arvid ritar och skär i kartonger. Jag försöker också hitta något bra London hotell. Vi fick akut lust att åka till London ett par dagar i februari. Om Big kan vara ledig så gör vi det.

Igår fick jag ett spännande samtal om ett jobb. Jag vet lite mer om det på måndag. Det känns iallafall väldigt roligt. Én annan sak jag också väntar på är att få gå på visning av en 300 kvm stor lägenhet mitt på stan. Det låter nästan för underbart för att vara sant! 300 kvm på ett plan!

Nu måste vi jobba lite till.

Det verkar som om Arvid är frisk nu..


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Hihi ja, varför sova när man kan vara vaken ;) Kram

2011-01-26 @ 12:28:07
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0