Idag kommer första gänget

Nu börjar nedräkningen till min 30 års dag. Det kommer en himla massa gäster hit till oss då. De första 3 kommer från Sverige idag, imorgon 2 från tyskland och på torsdag kommer stora gänget från Sverige hit. Sen firar vi midsommar och så min födelsedag på lördag. Det ska bli riktigt roligt. Många hemifrån Sverige saknas av olika anledningar och det är jätte tråkigt men ni kommer ju hit senare..eller hur?!!
Vi väntar på er!

Jag och Big jobbar idag. Stora A är här med oss och gör sommarläxa. Det är väldigt mycket. I förra veckan hämtade vi hans betyg från tvåan. Lika bra som från ettan. Vår fina stjärna. Det är roligt att de får omdöme om uppförande också tycker jag, och det var jätte fint det också.

Nu måste jag fortsätta jobba. Vi har lite projekt att gå igenom.



E


Kommentarer
Postat av: Anonym

snart kommer vi!!!

2010-06-23 @ 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0