Söndag

Söndagsslapp idag. Vi har precis vaknat och ligger med alla barnen i sängen. Bibbi leker med kameran, Stora S äter en bulle och pojkarna spelar Nintendo. Jag och Big sitter och funderar ut vad vi ska göra idag. Det är väldigt fint väder och varmt så havet är ett exempel men vi är lite less på havet. Det blir förmodligen en promenad i grannens fruktodlingar. Det är riktigt mysigt.
Stor frukost ute till att börja med. Jag, Big och mamma kör på suoth beach dieten så vi får inte äta särskilt mycket. Men barnen får. Jag börjar få tillbaka lite former. 10 kg har nog försvunnit nu skulle jag kunna tänka mig. Jag började för 16 dagar sedan och det bara rinner av. Det är så skönt att sätta på sig kläderna och inte ha problem med att knäppa knappen. Vi har ingen våg så jag vet inte riktigt vad jag vägde innan och jag vet inte vad jag väger nu men det är nog ganska bra egentligen. Hur många kilon som försvinner är inte det viktiga. Det viktiga är att jag kommer till min idealvikt och det gör jag nog på det här sättet. Siffror blir man bara snurrig av.

På torsdag åker Stora S med mamma till Sverige. Det kommer bli riktigt tomt utan henne. Vi vet inte hur länge hon ska vara borta, hon har bara enkelbiljett.

Nu måste vi upp ur sängen!

Vi hörs!,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0