Full rulle och 8 ungar hemma

Igår var en riktig kalasdag här hemma. Stora S kompis Diego kom på besök och var här hela dagen. En mysig liten gosse som inte riktigt är van att vara ifrån sina föräldrar. När mina busar höjde rösten for han rätt upp i min famn. Han har inga syskon så han är nog inte riktigt van.

Efter lunch kom pojkarnas kompisar hit och det var helt plötsligt 8  barn här hemma. Mamma hade flytt fältet tidigt och Big jobbade. Men det gick jätte bra och dagen var över väldigt fort.
Det ösregnade igår så mellan blixter och dunder så sprang flickorna och Diego ut i regnet och dansade regndansen.


Bibbi med Cars kalsonger..



Stora S i renget


Idag har vi slappar dag. Vi gör mest ingenting. Jag har varit ut och kycklat i 45 minuter för att röra mig lite och sedan har jag klippt en del av gräsmattan. Nu sitter jag här i sängen och funderar på framtiden. Jag undrar vad den ska gör med oss ibland.

KRAM,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0