YES!

Äntligen är vi klara med gamla butiken. Det har tagit flera månader att göra butet av lokal. Det tog aldrig slut på saker men imorse bestämde vi oss för att bli klara och det blev vi.

Ett tag framöver kommer jag att jobba heltid i nya butiken. Jag måste hjälpa Big med en massa saker som han har kommit efter med iochmed flytten. Vi måste göra alla nya ordrar och lite andra saker och så är det ju säsongsbyte nu också.

Efter detta kommer jag och mamma sätta igång med vår nya butik. Barnrum/barnkläder, det ska bli så himla spännande och vi har varit på mässorna nu och har allt klart. Nu gäller det bara att hitta rätt lokal. Mamma är inne på en butik utanför city och jag är inne på piazzan..Det blir nog lite att fundera över. Just barnfamiljerna tycker jag ofta man ser mer av inne på piazzan än utanför.

I eftermiddag åker jag och mamma och kollar på en nya lägenhet till henne sen ska vi bara vara tillsammans jag, Big och barnen. Det är ju lediga dagen idag. Snart börjar tennis lektionerna också och Ax går redan 2 dagar i veckan till 16.30 så vi måste passa på att mysa när tiden finns.

Nu måste jag åka tillbaka till mamma där alla är.

Ha en bra eftermiddag!

/Mrs E

Kommentarer
Postat av: Mona

Ohh va spännade det låter med barnbutiken jag älskar barnkläder skulle kunna handla ihjäl mig till Wera man får verkligen behärska sig. Jag vill höra mer om hur det går för er.

Kram från "Bella donna"

2009-09-17 @ 18:23:27
Postat av: Emma

VA?! Ska din mamma flytta ner? JAg hänger inte med!! Ska ni öppna butik, ååååh vad kul för er!!! GRATTIS!! :-)

..och det där med att vara flygrädd - den rädslan MÅSTE man bli av med!!!!

Kraaam!

2009-09-26 @ 19:45:54
URL: http://www.metrobloggen.se/primadonna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0