Mobiltelefon till barnen?

Igår när vi var på tennisen slog tanken mig att det kanske är dags att ge Stora A en telefon. Till exempel när vi är på tennisen så lämnar jag ju honom och Lilla A där. De vet att om det händer något så ska de vänta där på mig, men kanske vore det bra om han kunde ringa mig?
Jag känner mig alltid lite nervös och orolig när jag lämnar dem och inte förän jag ser dem igen är jag lugn. Det är ju inte så att jag lämnar dem särskilt mycket någonstans eller någon gång. Men till exempel även när de är hos kompisar också.

Jag frågade Stora A om han tycker det och då frågade han..REDAN? Oj. Hahha. Jag sa att det kan ju vara bra att ha den där i väskan i nödfall. Nu måste jag fundera lite på det också.

Vad tycker ni? Det är väl ok?


Kommentarer
Postat av: pelle

Ja, självklart. Tycker du har hållbara argument för att fixa en telefon dessutom!

2009-11-17 @ 16:48:40
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0