Hemma efter 2 timmar på cykel

Jag och alla barnen gick ut och cyklade. De stora ville så gärna till parken men just den parken de ville till är så tråkig att jag inte klarar av att vara där i mer en 5 minuter innan det kryper i kroppen på mig så vi kompromissade och åkte ut på cykeltur istället. Jag hade Lilla S framför mig och Stora S bakom. Killarna cyklade på sina cyklar. Vi åkte till Big och hälsade på i butiken. På bageriet bredvid blev barnen bjudna på pizza och kakor så det blir ingen middag för dem ikväll. (Fast ioförsig sitter de och äter gifflarna som vi bakade häromdagen med mjölk) Stora A ville stanna kvar i butiken och det fick han. Jag och de andra cyklade hemåt och nu är vi här 2 timmar senare. Vad skönt det var.
Jag tog en före bild på mig själv i bara underkläderna. DET kan jag lova gör att jag inte rör kylskåpet ens under pistolhot. HJÄLP! Jag ser inte klok ut. Visste ni det eller??
Hur som helst, det känns jätte bra att jag tar tag i det nu.
Ikväll blir det grillad oxfile' och sallad med olja och citron. Kalas.

Nu ringde precis Big och sa, Hmm, E är det ok om vi andra beställer hem pizza? Alltså, inte för att jag inte gillar oxfile' men det är alltid så här. På lunchen frågade han om han skulle köpa hem lite bubbel till middagen..Jäkla jäkla Big


Nummer 3

Nummer 2

Nummer 1

Nummer 4

Bibs är koncentrerad

På soffan hos Big

Barnen gjorde jätte mysiga poser men så fort jag tog en bild så blev
den så här. Ni får helt enkelt föreställa er hur söta de KAN vara

Ja, vad säger man?

Bibs

Lilla A klär av sig allt på vägen hem, innan för dörren åker pyjamasen
på direkt. Lilla A AVSKYR kläder.



Jag. Sorgligt nog



Kommentarer
Postat av: ida

vadå sorgligt nog?? du är ju världens sötaste! ser ut som en blond svensk ängel.

2009-11-16 @ 11:18:11
URL: http://italiadabere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0