Då börjar det nu då!

Det här känns riktigt bra och faktist, riktigt enkelt. Jag gick upp 4 kg efter sommaren av någon anledning..och har sedan sakta tappat matlusten lite. Därför känns det enkelt att sätta igång nu. Det är inget som lockar riktigt. Då kan man lika gärna passa på att ändra kosten. För det är ju något jag måste göra om jag vill gå ner i vikt iallafall. Det hjälper ju inte att sitta och titta ut på himlen precis. Jag kommer inte att skriva in mina siffror här. Vad jag väger spelar ju ingen roll, men jag kommer kanske gnälla på hunger men jubla över kilon som försvinner.

 
Nu har Stora A åkt till skolan. Han var så duktig imorse. Jag trodde det skulle vara lite svårt att gå tillbaka efter att ha varit hemma så länge men han var så glad och laddad.

Stora S åkte med Big och lämnade honom, sedan ska hon vara i butiken idag. Jag tror att jag ska gå ut och cykla med de andra. Det är iallafall vad Lilla A har bestämt.

Nu ska vi klä på oss

Vi ses sen,
E

Kommentarer
Postat av: Jos

Stora fina duktiga A. Jag saknar er så. Puss j

2009-11-14 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0