Bröllop

Jag och Big har pratat ganska mycket om bröllop den senaste tiden. Vi är ju så oense om VAR vi ska gifta oss och därför blir det aldrig bröllop. MEN han är iallafall väldigt bestämd på vad han ska ha på sig. Idag lyckades han förklara det ganska bra. Han var ju hos skräddarna i Bologna idag och fick ny inspiration. Härligt! Han har bestämt sig för att det ska vara ungefär som Lapo Elkann klär sig (prova sök på google). Han har förmågan att klä sig väldigt underhållande fast det är väldigt dyrt och väldigt välskräddat. Han kan gå i badbyxor och kavaj. Gröna skor och randig kostym. Han kan blanda precis hus som helst. Och faktum är att jag är jätte glad för Miro smak. Jag älskar det. Det kommer bli ett sant nöje att gifta sig med honom.

Kanske han helt enkelt kommer i mjukisbyxor? Vad skulle ni säga då va?


Eller kanske i kortbyxor?


Eller kanske i den här färgen?


Kommentarer
Postat av: kusifinen

Haha ja jag diggar det stenhårt de där mintgröna men kanske något aprikosfärgat upptill hahaha!!

Skit samma vad ni har på er bara vi får gå på brölopp snart!!!

Kram från fiskmåsen;)

2009-11-13 @ 10:56:33
Postat av: syrrisen

säger desamma, slå till nångång!

2009-11-13 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0