Så där

Då var vi tillbaka i Italyland jag och stora A. Det känns jätte mysigt att vara hemma med barnen igen. Jag längtade ordentligt efter dem.
Igår åkte jag och Big till stranden. Hemma hade vi barnens solskydd nummer 50 och 30. Alltså mer eller mindre helskydd och jag tänkte att det inte skulle behövas så mycket eftersom vi bara skulle stanna en liten stund. MEN nu har jag lila framsida och vit baksida. Det gör så ont att jag nästan gråter när jag rör mig.
På söndag ska vi ner till Sirolo söder om Ancona och då blir det helskydd.
Nu börjar jobb igen. Bråttom bråttom.

På återseende

E

Kommentarer
Postat av: dreamer

Ååh Sirolo är underbart!! Brukade vara där (eller kanske mest i Marcelli di Numan) eller i Cervia (och Milano Marittima) på somrarna när jag själv bodde i italien... Avundas er som bor där nere:-) Var själv tvungen att åka hem efter 7 år i Modena för något år sedan...

2009-05-27 @ 00:28:33
URL: http://dromvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0