Min affär

Jag vill göra så mycket, det spurtar ideer ur mig men jag vet inte hur jag ska börja. Var. Jag har så många modeller som jag vill göra till barnkollektionen. Det kommer bli så himla fint. Men vem ska göra dem åt mig? Måste jag göra 10.000 ex av varje modell för att det ska bli ekonomiskt eller blir det så att jag gör allt i mindre skala och det blir väldigt dyrt istället. Jag är EMOT dyra barnkläder. Jag vill att det ska vara enkla, speciella, roliga, mysiga i fina färger och sköna material. Nu på eftermiddagen har jag ritat flera nya modeller, men vad ska jag göra av dem sen? Jag vill så gärna gå på mässorna. Jag tror jag längtar ihjäl mig! Jag vill ha ett helt koncept. Jag vill kunna sälja i andra butiker i framtiden.
Jag tror verkligen på mina ideer och det känns så bra.

Ahhhhhhhhhhhh jag håller faktist på att bli tokig. Jag vill börja. Det går inte att nöja sig med att vänta hela tiden. Det ska börjas nu.

Kommentarer
Postat av: tildis

Ååå så spännande! Men ska du göra som ett eget märke eller köpa in andra redan etblerade? Det ska verkligen bli kul när du kommit igång, för herrkläder är inte min typ riktigt så om du startar detta med barnkläder så kommer jag nog vara dessto mer intresserad! ;)

Har ni kommit in i italien rytmen än?

Kram

2009-05-10 @ 08:45:03
Postat av: Jenny R

Å vad kul och intressant, vilken dröm! Undrar oxå hur du tänkt, ska du ha ett eget märke? Danska märken kanske blir coola i Italien? kramJenny

2009-05-28 @ 20:34:46
URL: http://jumy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0