Hemma

Det är 32 grader i skuggan och jag med min monsterbränna kan inte vara ute. Det gör så förbaskat ont att jag hel tiden blir galen på mig själv. Jag skulle vilja slå mig själv med en spade i skallen. Hur kunde jag vara så dum?

Big åkte just tillbaka till butiken. Han tog med sig Lilla A på Lambrettan. De skulle åka förbi nya butiken och se hur de ser ut. Väggen är nästan borta mellan de 2 rummen.

Jag tror min kompis Fa kommer hit min sina pojkar i eftermiddag. Det var väl tänkt att vi skule vara ute men värmen gör så ont mot huden. Kanske när det blir lite svalare ikväll.

Igår kväll tog vi cyklarna och skulle bara ta en liten sväng men så var det så mysigt på ett av torgen så vi stannade på en uteservering och åt middag medans barnen cyklade omkring.

Ikväll blir det nog något liknande men jag tror det blir glass och frukt middag istället.
Nu ska jag ladda ner bilder.

Hej
E

Kommentarer
Postat av: gammzia

va i helskotta menas med mosterbränna om jag får fråga....

2009-05-09 @ 15:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0