Dagens dag

Idag har varit en ganska lugn dag. Det har inte hänt något särskilt och jag har därför inget särskilt att skriva om. Huvudet går på sparlåga och jag väntar just nu på att Boing ska ta slut och lägga pojkarna. Imorse körde jag alla barn till skolan, det gick ovanligt smidigt och jag blev klar med rundan snabbare än vanligt, M var hemma och gjorde sig iordning och var inte klar så jag ringde en kompis och gick och åt frukost med henne. Hon har en massa roligt att berätta om sin mans familj så jag fick mig ett gott skratt. Vi bestämde även att vi ska till Ravenna någon dag nästa vecka och göra av med lite pengar och att vi ska på bio på onsdag.
Lunch hemma med pojkarna och sedan la jag mig i badet i en och en halv timma. Idag på eftermiddagen var vi bara hemma. De tre stora barnen sprang upp till grannen och stannade där i 2 timmar nästan. Bibbi fick vara hemma och plocka med mig.
Ikväll blir det sparrispasta som M ska göra och champange. Det är ju fredag.

   
Flygande pojkar

  
Stora A på stor luftballong

    
Bibbi i bollarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0