The house

Ok, nu har vi varit och tittat på huset. Nej. Det blir INTE det huset. Det var ljuvligt. Allt var perfekt. Och det är just det som inte är bra för oss. Våra 4 barn kräver en fullständigt operfekt trädgård. Kanske kan jag till och med säga att ett grustag skulle passa dem bättre. Den här trädgården som alltså delvis var delad med andra halvan huset var full med småblommor, växter, palmer och olivträd. Barnen skulle gå och plocka alla blommor till sin mamma och de skulle försvinna på bara några dagar. Det var synd för huset i sig var otroligt fint. Förutom den finfina tomten fanns också en väldigt stor terass som jag genast möblerade i tanken..men som sagt, det var inte för oss.

Däremot fick vi ett erbjudande om en lägenhet som är 200 kvm stor och har en stor takterass. Det låter som något i min smak. Bra pris också (för en gångs skull..men så tänker jag givetvis, ligger det ett lik under golvet kanske??)
Den lägenheten ska vi få se i veckan. Hoppas hoppas!

Nu ska barnen sova snart. De ska bara se färdigt paperissima sprint. Sen kommer pizzorna som jag och Big ska festa i oss framför en okänd italiensk film med snygga skådespelare.

Trevlig kväll!

Mrs E

Kommentarer
Postat av: gammsiam

Nej. för gud skull. Dela inte trädgård med någon ni inte känner. Det kan bara sluta i katastrof.

2009-07-25 @ 00:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0