Nu är jag arg

Jag är riktigt jävla skitförbannad!

Jag tror inte att jag har berättat hela historien om vår bil. Men vi har ju som sagt haft den på lagning i nästan 3 veckor och förra fredagen fick vi den äntligen tillbaka. Vi köpte den här bilen på en bilfirma i februari i år. Den hade gått 6000 mil och var i "väldigt bra skick". Säljaren är en kille som M känner väldigt väl. Han är även kund hos oss. Efter 10 dagar hade vi bytt ut alla däck och bromsklossarna (eller vad de heter) och sen gick växeln sönder och startmotorn. De två sista sakerna skulle gå på garantin, men M orkade inte bråka mer och det slutade med att vi stod för alla kostnader.

Nu skulle vi åka iväg hem till mamma och vad händer då? Jo bilhelvetet startar inte alls!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN


Kommentarer
Postat av: nonna

Hur går det???? Kom ni iväg till mig? Har T kommit? Berätta om hur det löser sig med bilen.

2009-07-31 @ 08:52:17
Postat av: Anonym

Näää fy faan lämna tillbaka bil jäveln och kräv pengarna tillbaka!!!!

Ni kan ju inte riskera att den ska braka ihop mitt i EUropa på väg hit!!!

Lycka till kraaaam

2009-07-31 @ 15:18:47
Postat av: Anonym

Ta inte bilen. Ta flyget!!!

2009-08-01 @ 02:03:59
Postat av: Brochan

ta bilhelvetet och kör den rakt genom skyltfönstret där ni köpte den. Gå sedan in och tala om att inte ens styrningen funkar. Hota med stämning och dom inte betalar tillbaka pengarna.



C U Soon/ C

2009-08-01 @ 09:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0