Här är jag igen

Här är jag, hemma en snabbis för att jag hade glömt sätta på mig ringen imorse. Panik, jag var säker på att den satt på fingret imorse men det gjorde den inte. Den låg på bordet bredvid sängen! Jag är bara hemma och vänder, men passar samtidigt på att ta med mig det här receptet. Det är jätte gott. Och jätte onyttigt. (J, du vinner nog, godiset blir mitt..suck)

Stora A har beställt kanin till ikväll. Han säger att han behöver kaninbenen till något väldigt viktigt så vi måste äta kanin. Lunch blir det hemma hos mamma, som ju är i Sverige. Melon och prosciutto crudo, ananas, körsbär och vindruvor. Jag är så sugen på frukt hela tiden.

Enligt rapporterna från Sverige så är Lilla A förkyld och har feber. Efter häst och vagn turen i tunn tröja så blev plutt sjuk. Men nu kanske han klär på sig lite mer kläder iallafall. Han hade febbrone sa han imorse. (=superfeber)

Imorse åkte vi cykel till skola och jobb. Det är så skönt, även fast det var väldigt varmt imorse också så svettades jag faktist mindre på cykeln än i bilen. Kanske för att det är 58 grader när man hoppar in i den..

Ikväll middag hemma, imorgon kommer min killkompis T från Sverige hit. Eller, han är redan här i Italien men kommer till oss över helgen. Det ska bli jätte roligt. Vi har inte setts på jätte länge.

Vi ses sen,

Mrs E


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Frukt är nyttigt!

2. Man får inte feber av frisk luft även om den är kall. Inte i Sverige i alla fall. Vet ju inte hur det är med it-luften förståss.

2009-08-01 @ 02:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0