UVI ahhhhhhhhhhhh

Fan fan fan
Så kom det igen. Jävulskapet kallat urinvägsinfektion. Fy fan vad jag hatar det! Det är nog den värsta åkomman jag kan få. TACK OCH LOV hade jag en påse medicin sedan sist i skåpet och den ska jag ta ikväll innan jag lägger mig. Jag vet inte hur jag ska stå ut tills dess men det måste jag. Det kom bara så där. Hux flux dunderUVI. Jävlar!
Det känns som om jag ska kissa på mig varannan minut. Fy farao och helvete.

Iallafall. M är på www.blockbuster.it och hyr film. Det blir något lätt sett sen räk och lax toast och rose' champange till det. Yum Yum

Efter middagen lägger jag in bilder från dagen. Det blev över 180 st. Men de blev inte så bra. Jag vet inte riktigt varför. Jag måste göra någon inställning med kameran tror jag.

Ni får se sen. Vi hade det wonderful. Dessutom sa en american till mig att jag var wonderful. Lovely!
Alltid kul att få komplimanger!

Kommentarer
Postat av: Ponder

Aj aj aj aj, stackars dig! Jag har haft det en enda gång i mitt liv och fan vad plågsamt det var. Lider med dig. Hoppas medicinen biter så att du mår bättre i morgon.



Härligt med komplimanger i allafall. Själv fick jag en av Prinsen (han som är jämngammal med stora S) idag:

"Mamma, du e så schin å bra å torka snor".

Tack tack!

2009-04-11 @ 22:02:17
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0