Regn regn regn

Det har bara regnat de senaste dagarna och vi har mest bara varit hemma eller iallafall inte gjort något särskilt. Jag har inte bloggsug så därför har jag inte skrivit något här. Den här veckan som kommer är full med möten på dagis, lägenhet och hustitt och annat. Jag längtar oerhört till nästa tisdag då jag åker till Sverige.

Vi planerar för fullt för nya butiken och det är flera som vill samarbeta med oss. Det känns riktigt spännande nu.
Barnkläder och barninredning. Yipiipipip vad roligt. På torsdag kanske vi åker på möbelmässan i Milano, sedan blir det Pitti Bimbo i Firenze i juni och Formex i Stockholm i augusti. Sedan kör vi!

Nu ska vi iväg och hämta flickorna. Stora A slutar 16.25 idag så vi åker hem till mamma och sätter upp lite gardinstänger och annat som Big ska hjälpa mamma med.

Guuuud så hungrig jag är föresten. Måste äta. Nu!

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0