Nu är dagen bokad

Det blir en hemma dag med städ, tvätt, strykning, lek, matlagning, bakning och så på eftermiddagen blir det karusell, paketinköp inför Stora A's kompis kalas imorgon och inköp av nytt minneskort till kameran.
Jag har 1500 bilder på kortet nu och jag klarar inte att radera dem. Jag har 4 st kort och alla har ungefär lika många bilder. Alla mina datorer har kraschat fler än en gång och jag har alltid blivit av med alla bilder och därför har jag slutat radera på minneskorten. Sen ska jag formatera kameran och då hoppas jag att bilderna blir lite bättre.

Ikväll blir det bruschetta i Predappio. (Prova sök på Predappio på www.google.se) Det är som en spökstad där djävulen har en del med i spelet men de gör jäkligt goda bruschetta. Jag tror det bara blir the family ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ponder

Himmel, vad gott det ser ut! Nästa gång vi åker till italien (förmodligen i september) får vi nog försöka svänga förbi där. :)

2009-04-15 @ 21:31:30
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0