Märklig dag idag

Jag är lite tom i huvudet efter att ha sovit alldeles för lite inatt också. Jag fick en sådan chock igår kväll att jag inte kunde somna sedan.

För att lägga på dynga på dyngan gick jag och träffade en kompis på hennes butik i stan och hon berättade om hennes äldsta dotter som har hamnat helt utom allt förstånd. Vad ska man säga? Vad kan man göra? En 13 åring som är fullständigt out of control.
Efter besöket hos kompis träffade jag mamma på stan och vi gick och provade solglajjor till mig. Mina favoriter blev ett vrålsnyggt par från Bottega Veneta och ett annat från Gucci..ända tills optikern sa vad priset med slipade glas skulle bli. 860 euro!! Men är det normalt? Jag trodde hon menade för BÅDA paren. Utan slipade glas kostade BV 380 euro och Gucci 220. Hur i hela friden kan de bli så dyra? Gucci med slipade skulle kosta mig 480 euro. Sätter de dit några små diamanter på glasen? My god!
http://www.bottegaveneta.com/shoponline/ProductDetail.aspx?productId=b221613c-7014-42d7-8af5-9b8b8b9241f0&folderId=5d4eeaee-152e-43d5-9dd4-c1885d0e75cd&page=all fast i annan färg

Idag är det pojkarna som sover hos mormor, de hade redan satt på sig pyjamas när de kom på att de ville cykla hem till mormor. På med kläderna igen och iväg. Stora S hade varit med M på butiken ett tag och var då på baren och tog en aperitivo med Big. 

Flickorna sover och jag och Mr Lui har just ätit pizza. Inte vad jag hade tänkt äta men det var iallafall väldigt gott.

God natt

Kommentarer
Postat av: gammsia

Ja. Googles är väldigt dyrt. Hörapparater är gratis. Vore bättre med hörselskada. Synd att du inte tar med dig något av din gullungar. Jag saknar dem. Men det blir kul att träffa dig.

2009-04-22 @ 23:00:46
Postat av: tia- humor & hypokondri i huvudstaden

Lät som coola glasögon, men jag håller med. Alldeles för dyrt. Nu ska jag mejla dig. Hörs sen!

2009-04-23 @ 13:01:56
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0