Lördag

Äntligen lördag? Är det idag ni firar påsken i Sverige? Här firar man med lunch imorgon. Eller firar..vad firar man egentligen? Vi firar att vi är lediga. Det är väl det enda att fira till påsk.
Vi är fortfarande hemma. Jag får inte på kläderna på barnen. Vi blir kvar hemma tills i eftermiddag. Jag orkar helt enkelt inte klä på oss alla. Det är 5 personer att tvätta, borsta och klä. 4 av dem vill oftast inte ha kläder på sig heller. Så nej, vi blir kvar här även fast jag igår svor på att jag inte skulle vara hemma en minut. M väckte mig inte förän han precis skulle iväg till jobbet. Jag hade ju tänkt mig få hjälp av honom för att komma iväg. Det får bli till 15.30 istället.

Nu ska jag baka något igen. Jag har lust att göra olivbröd. Det är så gott.

A piu' tardi..


Kommentarer
Postat av: stefanie

Glad påsk kramar www.stefhunny.blogg.se

2009-04-11 @ 11:02:37
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Glad påsk!

2009-04-11 @ 12:06:36
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0