Jag sitter på jobbet..

..och jobbar egentligen men jag tittar samtidigt i gamla bildmappar. Det är så roligt. På den här datorn (som är mammas) så har jag bara bilder från förra sommaren och framåt så minnerna ligger färska.

Här kommer några av mina favoriter.

Min fina bror och hans fru. En lycklig stund. Maj 2008


Min lilla prinsessa, rödhårig. Juni 2008


Min fina man och underbara dotter på min födelsedag juni 2008


Stora A utanför vår butik juni 2008. Från det här tillfället har vi nog 200 bilder och alla är jätte roliga men jag kan ju inte lägga in flera bilder på det här.


Den här bilden tycker jag om på Stora S och mig. Vi var på en jätte mysig middag med M's alla barndomsvänner i trädgården hemma hos ett par av dem. Ser ni att jag har ganska lite hår precis över pannan? Det blev så efter allt loppmedel vi har fått använda..


Yey, en gruppbild på ettan, tvåan och trean. Inte illa. Det här är en av de få då iallafall 3 av 4 är med och ALLA tittar in i kameran mer eller mindre. Sommaren 2008 utanför vårat hus.





Kommentarer
Postat av: Big Brother

Vi är hedrade att få vara med i din blogg. Hoppas ni får en underbar påsk. Jag sticker och leker i Dubai och frugan åker och shoppar i Köpenhamn. Kram till er alla / Big brother med Fru

2009-04-08 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0