Idag

Jag har ingen lust att skriva. Det blir bilder


Flickorna och jag åkte till hästgården direkt efter dagis. Konstigt väder..konstig kombination kläder..


Som ni ser själva


Lilla A min plutt


Lilla fina A


Den här bilden är till er som tycker att våra barn är så välklädda..Stora A med urtvättade gympabyxor med knän på och tops i öronen. Bibbi har glömt skorna någonstans och chokladkakat tröjan

3 tokiga barn som en halvtimma tidigare hade vänt upp och ner på sin mormors hem.
Jag tror det syns där i deras blickar

Kommentarer
Postat av: Evy

Det var det jag visste, dom är lika söta ändå! Det beror inte på kläderna...

2009-04-22 @ 14:30:13
Postat av: Ponder

Det är barnen som gör kläderna, inte tvärtom! :) Så fina så, alla fyra.

2009-04-22 @ 15:31:24
URL: http://ponderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0