Lördag

Stora a går ju i skolan på lördagar också. Imorse åkte han till skolan på cykel. Han och Mr Big. Jag är kvar med resterande del familj. Vi ska också klä på oss och gå ut. Det är varmt och skönt ute. Det får bli lite fönster shopping idag, det går ändå inte att titta på särskilt många saker innan barnen försvinner så jag utgår från att det ska bli fönstershopping och om det blir mer så är det bara bonus.

Här har det redan hänt lite action. Lilla a fick för sig att micra lite prylar. Han valde mest plast att micra. Han tog ett av stora s dockors fat och satte ihop en lite gryta bestående av favorit gormiten, några cent en docksked..sen på full effekt och POFF så kom det lågor ur micron. Barnen sprang och gömde sig och jag tog gasen med egna händer. Nu luktar hela huset plastgas och jag blev tjock i halsen så det är kanske bäst att vi går ut på en gång.

Trevlig lördag,
Mrs Livräddare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0