Idag

Idag har vi gjort det vi brukar göra på söndagar september oktober. Vi var upp i bergen och tittade och klappade på hästar. Mr Big hade en gång i tiden hästar på stället vi åker till och känner därför en massa människor där som gärna tar sig en pratstund med honom. 200 frigående hundar ungefär och en sjuhesikes massa hästar. Barnen älskar det. Efter det obligatorisk italiensk söndags lunch med massor med rödvin så Big ligger på soffan och dirigerar lekar med barnen. Jag ska med huvudvärk måla om våra matbordsstolar. (Som jag började med för några veckor sedan)


Konstig uppställning

Stora A i movimento
  
Stora S är en speciell flicka. Hon vill, eller vill inte alls vara med på bild. Idag ville hon INTE. Iallafall så vill jag bara säga att jag vill ha en lika fin hästsvans som hon har. 
 
 
Stora A bär gärna omkring på sina syskon. Här är det lilla S som får turen att rida på hans axlar

Och Stora S som blev vääääldigt rädd för en stor jycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0