Anledningar..

Anledningen till att jag inte skriver särskilt mycket just nu är för att det har varit alldeles för många problem att lösa. Problem som jag lämnar utanför bloggen. Såklart.
Barnen är alltid vår stora glädje och därför kommer det alltid upp bilder på dem. Det får helt enkelt bli en bilderblogg med mina 4 små underbara. Bara. Tillsvidare. För vet ni en sak? Jag älskar att skriva. Det finns egentligen hur mycket som helst i mitt huvud som vill ut. Skrivas ner. Det kanske kommer?

Jag vill ha lugn och ro. Jag vill ha ordning och reda. Istället är det fullständig kaos.
Hur löser man allt? Hur gör alla andra? Vad är det här för jävla kris. När tar allt slut?

Mr Big och jag har det bra. Oroa er inte för det. Familjen är det ordning på. Men inte det andra.


Mrs E - fundersam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0