Nu förstår jag lite bättre..

..varför jag bokstavligen höll på att frysa ihjäl på cykeln hem från jobbet ikväll. +6 står det på termomentern! Alltså, det kan mycket väl hända att ni har det kallare än mig. Men jag LOVAR, ni kan inte frysa mer. Jag bor ju i Italien..i en liten stad med bara stenhus. Staden ligger nära havet och det är väldigt fuktigt. +6 här betyder svinkallt. Ja, jag skulle till och med kunna kalla det för jävla snorkallt. Jag fryser ihjäl.

Imorgon drar Big ner till en stad söderut på inköp. Vi måste vara vid autostradan hela big family innan 8. Sen åker jag med barnligan till alla skolor och dagis och sedan till jobbet igen.

Ikväll blir det mcd middag. Lyx va. Vi ska fetta så mycket vi kan. Fira att jag väger mindre än förra månaden kanske? Big ligger i sängen med lilla A. Han vill inte sova. Men det SKA han. Ikväll ska vi vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0