Hey!

Nu ar jag har igen. Trasig dator. Darfor uteblir prickarna.
Det gar inte att ladda upp bilder heller. Jag har bara "modalita' provvisoria"..
Dagarna rusar fram. Vi har jatte mycket att gora. Jag har jobbat ganska manga eftermiddagar och Big har varit hemma med barnen.
Det ar fotboll, tennis och affaren. Vi cyklar, ater, ar pa stranden och busar. Sa gar dagarna..veckorna forbi.
Snart ar det jul men det kanns verkligen inte. Man ser det bara for att blomsterbutikerna har borjat med julgranar i skyltfonstren. I ovrigt skulle jag lika garna kunna tro att det fortfarande ar september.

Idag ar det tennis sa jag ska jobba pa eftermiddagen ocksa. M aker med barnen till klubben varje mandag. Vi haller pa att gora affarer med dem sa han maste dit.

Snart kommer var nya bil. Ah vad jag langtar. Var bil ar inte att lita pa langre och Bigs lilla bil kan man knappt fa in en fot i. An mindre 12 fotter.

Pa aterseende.
E


Kommentarer
Postat av: Big Brother

vad har ni köpt för bil.

Jag skriver Å Ä Ö här så kan du kopiera och klistar in.



/ B.B King

2008-11-17 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0