Nu ska vi snart iväg på musik..

..men vad jag egentligen tänkte skriva var att jag pratade med min mamma idag och hon frågade om jag är trött. Ja sa jag. Jag är verkligen jätte trött. Jag vet inte om man kan bli tröttare än vad jag är utan att somna ovetandes. Var som helst. När som helst. Men vet ni, en sak som faktist är sant och som jag också sa till min mamma för att inte göra henne orolig är att jag håller INTE på att bryta ihop. Det går. På något sätt orkar jag iallafall. Jag vet inte hur länge till men det går nu och det är det som är viktigast. Vi tar en dag i taget.

Klockan 18-19 har vi musik idag. Pojkarna a ska börja på det. Det ska bli riktigt spännande. Förra terminen gick stora a på tennis och det gillade han jätte mycket men eftersom det inte finns någon grupp som de kan gå i tillsammans så hoppar vi tennis den här terminen. Men något vill jag att de ska göra och då är musik där man får prova alla olika sorts instrument alldeles utmärkt. De får vara tillsammans och göra något de tycker är roligt.

Stora och lilla Snuff får hänga med i dubbelvagnen sen blir det restaurang. Fredags mys.
 Lilla Snuff fick vägas och mätas idag. 200g och 1½ cm på 12 dagar var inte riktigt godkänt men som hon spyr så var det ok iallafall men nästa vecka blir det ultraljud på magen och medicin tills dess. Hoppas det hjälper.

Imorgon kalas på LL för 3 av pojkarnas kompisar. Det ska bli roligt. I like barnkalas i Italyland

Nu är det bråttom.

/E

Föresten, jag lägger in en bild på lilla Snuff från väntrummet hos doktorn imorse. Och på frågan om jag tycker om rosa så är svaret: Ja!
image84

Kommentarer
Postat av: Nina & Co

Men oj, har ju missat att ni fått en dotter till! Grattis!! Härligt! Längtar ibland men är väldigt nöjd med mina 3 småttingar :)
Hoppas ni får en fin helg!
/ nina & co

2008-03-07 @ 19:06:49
URL: http://ninizz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0