Sen kväll med P

Idag har det varit snorvarmt bara för att börja bloggen på ett annat sätt. Men det är sant. Molnigt och sjuhelvetesvarmt.
Jag blev bjuden med pojkarna till konstnären och hennes son till ett hus utanför stan med långa rader fruktträd och annat att springa och gömma sig bakom för barnen. Men när vi hade lyckats samla hela familjen och tagit oss hem så beslöt jag mig för att stanna. Då hade hela huvudet runnit ut genom porerna i ansiktet. Strax efter 14 la vi barnen och de somnade ganska omgående eftersom vi som i vanlig ordning kom hem alldeles för sent inatt och de hade flera timmars sömn att ta igen..vilket de gjorde. Klockan 19.10 ikväll kom de ut en efter en från sovrummet.

Nu har vi käkat middag och barnen leker hela havet stormar med tågbanor, bilbanor, dockor och lilla Sigge mitt i allt. Stora S öppnar munnen och vrålar varannan minut. Hon har blivit helt galen. Hon skriker verkligen som ett vilddjur. Tack och lov att vi åker till Sverige snart. Där finns de många som vill ha en liten stor S på besök. För de vet inte hur hon kan skrika. Ännu.

alltså, vad vi kommer ha ikväll är en helkväll med tågbanan och vrålhalsen.

Det blir nog sen kväll med PO


Kommentarer
Postat av: blonda j

när kommer ni till sverige??



jag tar gärna stora S :D

2008-07-28 @ 22:14:13
URL: http://hannajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0