Nu blir det bilder..bilder som en mormor, morfar och mostrar och morbröder vill se

  
Lilla S får stå ut med ganska mycket. Men hon får många kramar också


   
Stora S gillar verkligen att spexa. Särskilt framför kameran. Hon är verkligen en riktig tjej


 
Mr Big och en sen kväll i bergen


 
Stora S dansar fritt

 


     
Middag hos kompisar förra veckan. Det är inte ofta jag låter mig bli kvar på bild.


  
3 av 4


   
Lilla S och Stora a hos tjocka Fo. Stora S, Mr Big och lilla S på stranden


 
Tänk, alla 4 samlade på samma bild. OCH 2 kompisar!


  
Sigge ser ganska rolig ut ibland. Hon är verkligen flickan med flera ansikten.
  
Och Nonna Å..hon ÄR blond!!

 
Min älskling..som sällan sitter still på bild ;)


Kommentarer
Postat av: blonda j.s mamma

Hejsan, oj va roligt att få se så många fina bilder på dom underbara ungarna, pratade med blonda j igår och fick veta att ni kommer snarat. Roligt hoppas att jag får träffa er alla man längar ju efter dessa goa ungar när man tittar på bilderna. Jag sitter på jobbet och kl är straxt förre 8 långt kvar till fika o kaffe och svinkallt här inne jag vill bara gå ut och sitta i solen men men min semester är slut så man får väl se fram mot en härlig och solig helg istället. hälsa alla och ha det gott kramar till er alla /blonda j:s mamma

2008-07-30 @ 07:50:11
Postat av: byron

Bilden på solnedgången får mig att längta nåt så fruktansvärt till Italien.

Hur kommer det sig att jag blivit så "biten" av landet. Kan inte ens språket ... har naturligtvis bara sett det gottaste säkert av landet, men ändå.

Det är nåt inom mig som längtar ....

2008-07-30 @ 08:45:59
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: nonna

oj, oj oj!!!! Tur att ni snart kommer. Jag längtar så jag blir tokig. byron: jag förstår vad du säger! "biten" är bara förnamnet på min kärlek för italien. Snart, snart är det dags att emigrera

för mig. Det är det bästa beslut jag gjort i mitt liv. Kram till alla mina busungar. Jo visst är sigge blondin.

2008-07-30 @ 12:47:34
Postat av: Gamm-sia

Härligt att ni kommer snart. Saknar ungskocken och er vuxna också förståss.

2008-07-30 @ 16:51:57
Postat av: moster juice

sigge är mjukare än sammet. Vad jag längtar efter er!

2008-07-30 @ 20:33:52
Postat av: Kusse tilda

Åååå förstår inte att de kan var så söta ;)

Ska bli så kul att ni kommer snart.

Längtar efter er!

Puss eller kram

2008-07-30 @ 21:32:13
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du har så otroligt vackra barn =) blandade (halv svens- halv nått annat, ovs ) barn är så fina ( alla barn är fina men halvor e speciella)

2008-08-01 @ 01:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0