Nu återgår jag till mina vanliga inlägg

Hej världen!

Äntligen måndag. Jag älskar måndagar. Första dagen på veckan. Jag sitter här och letar biljetter som vanligt. Flygbiljetter till Sverige, dit vi ska åka om ca 2 veckor. Hjälp. Det finns inga bra. Vi är ju 6 stycken så det blir ganska stor prisskillnad.
Pojkarna är på skolan och jag är i butken med lilla och stora s och Mr Big förstås. Vi gör måndags sysslor. Bank, post och andra ärenden.

Igår var vi på stranden. Underbart. Det var så där perfekt. Inte ett moln på den klarblå himlen och vattnet var precis lagom varmt. När det är för varmt i vattnet känns det som om man badar i en nerpinkad pool. Riktigt äckligt. Hemma är det världens kaos. Igår åkte vi hem och åt och för att hinna packa upp väskorna från stranden men nu är det sand i hela huset och blöta badkläder överallt.
Stora S slår mig, jag måste gå ut en sväng.

Om jag hittar den nya sladden till kameran så lägger jag in bilder lite senare.

Mrs E

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker verkligen att det du sa i blondinbellas blogg var rätt.

2008-07-21 @ 12:45:37
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Claudia

Vågar man läsa din blogg nu? Får man det?

Hittade hit från BB bloggen..

Är en halv italiensk tjej på 25 år som är född och uppvuxen i Italien men nu bor jag sedan 5år tillbaks i sverige Pg av en utbildning men kommer nog återvända till mitt kära Italien.

Tyckte ju det var så trevligt o läsa lite i din blogg om livet i italien..Saknar det så...

Hoppas du inte misstycker att jag återvänder till din blogg för lite italien känsla;)

2008-07-21 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0