Första dagen hemma med hela ligan

I tisdags var det fest på skolan och igår gick pojkarna sista dagen. Nu är vi hemma alla tillsammans. På TV och radio säger de att vi måste vara inne. Det är ju sjuhelvetesvarmt här.
Det finns en fin poolclub här i närheten. I nonna Å's CC, men det verkar inte som om de har öppet så jag vet inte om vi hittar på något annat i eftermiddag. Mr Big är ju ledig eftersom det är torsdag.

Inget annat särskilt händer. Lite såpa på messenger men för övrigt lungt. Jag tvättar och städar. Plockar rosa dun lite härochdär eftersom barnen gett sig på att ansa en kudde vi har. Någongång skulle jag vilja lägga ut lite bilder hemifrån oss här. Vi har nog det mest färgglada hemmet som finns.

Här får ni en gobit.


I, en av mina små älsklingar i Sverige

Kommentarer
Postat av: Engman

Så sööt :)

2008-08-02 @ 15:50:24
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0