Hur i hela friden..

Igår kväll åkte vi upp till I i berget B och åt Piadina! Jag ville att magen skulle vara full av mat innan jag åker till sjukhuset. (eftersom de vid igångsättning vill att man ska vara tom i magen om det skulle behöva bli kjesarsnitt) Problemet är att jag mitt inatten gick upp på toaletten och nu är nog allt borta. Magen är som ett kurrande tomt hål..nästan iallafall. Lilla S ligger ju kvar och tänjer ut en hel del. Men tänk om inte lång tid är det verkligen som ett tomt hål. Men då ska jag fylla ut den med salami och crudo som jag är helt vansinnigt sugen på.

Vad konstigt det känns att veta att vi ska få ett till barn idag. Jag är så lycklig. Men samtidigt ganska rädd. Det är ju inte precis smärtfritt att föda barn..

Om en timma ska jag väcka de andra. För tillfället sitter jag i soffan i vardagsrummet och kollar flygbiljetter till mamma som ska komma nästa vecka.

Vi ses om några dagar igen.

Kram,
Mrs E

Kommentarer
Postat av: åsa

åh jag sitter här och tänker på dig. Har gjort det hela dagen. Skulle vilja stå utanför dörren och skrika " heja heja heja".
skickar en massa positiv energi till er från oss.
Massor av kramar.

2008-01-15 @ 15:08:18
URL: http://mylifeinashoe.blogg.se
Postat av: Jenny i Örebro

Vad spännande!!! Å jag tänker på er och längtar efter att få höra massa. Kraaaaaaaaaaaaaaaaam supermamman!

2008-01-15 @ 20:51:33
URL: http://jumy.wordpress.com
Postat av: josefin

Å vad spännande och vad roligt att du är tillbaka i bloggvärlden! Vid det här laget är väl 4:an redan född, hoppas allt har gått superbra och det vore roligt att se en bild sen på vad det blev för en liten filur!

2008-01-18 @ 06:52:06
Postat av: Katarina

Ååå så spännande! Tänderna är vita och chefen är informerad! Tack för att du fanns där en extremt tidig morgon! Vill höra allt! Och Mr big har väl tagit med marmeladburken? Kram Katarina

2008-01-18 @ 22:15:25
Postat av: Emelie

Åh, grattis!! Hoppas allt går bra, skulle gärna vela veta vad du heter på familjeliv också!

2008-01-19 @ 19:44:50
Postat av: åsa

grattis grattis grattis! Så fin hon är!!!!!

2008-01-21 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0