God dag världen

Det blev inget läkabesök för min del idag. En halvtimma innan jag skulle vara hos honom skickade han ett sms att han inte kan komma till mottagningen och att jag ska ringa efter 14. Usch det kändes nästan som om man var liten och har gått och väntat på tomten på julafton och så säger någon att tomten inte kommer. Han har gett bort alla paket till andra barn och kommer inte till oss.
Förstår ni då hur besviken jag blev?..Suck.

Snuff är hemma idag också. Kanske hela veckan. Hon är fortfarande väldigt svullen på halsen och så länge hon är det så smittar hon.
Jag gjorde alltså iordning både henne och mig och gick ut helt i onödan imorse! ahhhhrrrrrg!

Idag har jag inte gjort annat än ätit kanelbullar, apelsiner och iskall bananyoghurt. Hoppas det är ok att äta 15 bullar, 4 apelsiner och 2 yoghurtar innan lunch?!

Snuff ligger och sover nu och pojkarna är på skolan. Mr Big ska hämta dem vid 14.

Idag händer alltså inget särskilt. Jag borde städa hemma för det ser ut som om bomben slagit ner hos oss. Inte för att det känns särskilt ovanligt men det är v e r k l i g e n stökigt! Men hur ska jag orka städa? Eller få vilja föresten. Det är nästan lika omöjligt.

Det hugger i ljumskarna hela tiden om jag inte står upprätt. Är det farligt mån tro? Ont gör det iallafall.

Nu måste jag gå på toa.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0