Varför tycker jag om James Blunt?

Vad är det med hans musik som gör att jag gillar det? Det är något..något jag inte kan komma på för det är egentligen inte min musiksmak. Jag har helt annan smak.

Jaja, jag sitter iallafall här vi datorn. Gungar Lilla Snuff med höger foten så jag börjar få kramp. Hon ligger här i mörknet på golvet i sittern och lyssnar förmodligen precis som jag på ovannämde James B. Kanske därför hon somnade tillslut. Hon gillar att vara vaken på sena kvällen. alltså natten..

Rep kom hit med sin fru ikväll så barnen gick och la sig jätte sent. Det blir nog krig för att få upp dem imorgon. Lilla a somnade på hårige mattan. Lillgubben. De kom med en massa semifreddo och andra goda saker från glasserian. Tänk italiensk glass ;)

Imorgon tidigt ska vi ringa sjukhuset för att få tid för Stora vackra Snuff. Nu orkar jag inte vara orolig mer. Jag vill veta vad det är!!

Idag har jag inte satt näsan utanför dörren. S och S och jag var hemma ensamma till 13. Då kom Mr Big och pojkarna hem. Sen har de busat järnet och jag har pratat med min kompis man på msn hahha. Vad roliga saker man får reda på så.

På torsdag ska vi försöka åka till P i gen och äta bruschetta. as always med the B family. På självaste alla hjärtans dag. Särskilt intimt blir det ju inte när vi slår ihop oss..Men det blir nog roligt. Först ska vi på kalas tillsammans också hos en kompis till våra barn som fyller sex!

Imorgon kanske kompis F ska lära mig göra pizza. I like pizza from Fiammy planet hahha.

Nej nu vill hon inte bli gungad mer. Musiken har slutat och tröttheten kommer.

Imorgon är en ny bra. Snälla en bra dag!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0