Onsdag 27 februari 2008

Mötte en kompis imorse. Hon är inte klok. På riktigt! Det är så roligt när hon kommer för när hon går har jag och M så mycket att prata om. Dessvärre fick vi inte skratta så länge för vår skjortrepresentant kom imorse och vi skulle göra nästa vinters beställning på både dam och herr. Det tar tid och det är ganska jobbigt..och lite tråkigt om jag ska vara ärlig. Vi blev färdiga vid 12 och Mr Big gick till frisören. Han vill klippa håret kort. NEJ!! Jag älskar hans hår. Det är hela han.

Lunchen åt vi på skon. Direkt översatt (eftersom jag aldrig skriver de riktiga namnen). I birdet bredvid oss satt 8 fina damer i 65-70 års åldern. Riktiga lyxdamer. Det var mycket bling bling. De åt, drack massor, skrattade och skvallrade och så firade de 2 av damernas födelsedagar. De sjöng, drack champange och åt tårta. Det var roligt att se dem. De var så glada och spralliga.

Efter lunch hämtade vi pojkarna och jag skjutsade hem dem och skrikande S (som jag numera kallar henne för) och efter det åkte jag för att hämta stora s. Hon hade kladdat med maten så hon kom hem med jätte konstiga kläder. Jag åkte hem med henne, bytte kläder och så ut med alla 4 barnen. Vi mötte upp F och 2 av hennes pojkar och så iväg till en festival i kullarna. Med gratisbiljetter fick barnen åka hur många karuseller som helst. Glada, trötta och smutsiga kom vi hem vid 18.30. Först lite mathandlande och så åkte vi förbi Mr Big en snabbis.

Hemma blev det snabb middag. Tandborstande och tvätt och så i säng.

Nu är Mr Big hemma. Han hade gått på aperitivo med galna Mr G hos Renzo. Äckelbaren. Galna G skulle på middag med sina nuvunna vänner. En gambler och en vinkung. Mr Big skulle med men han kom hem. Vi hoppade kyckling med curry middagen. Det blev väldigt mycket på lunchen.

Imorgon ska vi ha skönhetsdag..inför sommaren 2008 ;) med hand och fotvård och sedan frisören för mig.

Härligt.

Buona serata världen,
Mrs E


Kommentarer
Postat av: Kusse tilda

Hej på dig!!
Idag lyser solen i Sverige!!! De är inte så varmt men man blir alla fall glad! Ni har säkert redan rena rama sommar värmen=) fuskis!!
Kramis

2008-02-28 @ 12:37:08
URL: http://metrobloggen.se/mw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0