Ikväll ska jag skriva

Ikväll, (eller lite senare för det är kanske redan kväll nu) ska jag skriva ett samlingsinlägg om veckan som gått. Det går så förbaskat snabbt. Nu har jag precis lagt stora S. Lilla S ligger och gråter på soffan. Stora a har borstat tänderna och tvättat sig. Only one to go. Lilla a. Han vill inte borsta tänderna. Han vill inte tvätta sig. Han vill inte klä av sig. Han vill inte sätta på pyjamasen och han vill INTE gå och lägga sig innan pappa kommer hem..

Men nu ska vi göra alla de där sakerna. Sedan lägger jag mig med Stora och lilla a och lilla S får ligga och äta tills de somnar. Vi ska läsa några böcker först också.

Jag skriver sen..som sagt

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0