Idag

Nu är det torsdag. Fest för då är Mr Big ledig. Han har precis åkt i iväg med Stora och lilla a och stora Snuff till skola och dagis. Det var en ganska besvärlig morgon. En ville inte gå upp, den andra ville ha lön och blev inte nöjd med vad han fick i lön och en tredje ville bara äta hela tiden.
Nu ligger lillsnuff o sängen och sträcker på sig. Urrrrrrbrrrrrrrrkrrrrrrrrr låter det om henne.

Till frukost åt jag bananyoghurt och kellogs K med röda bär. Jätte gott..och så det jag INTE skulle äta idag, kanelbullar. Och givetvis blev det 2. Inget kaffe. Jag har inte koffeinfritt hemma. Jag blev så snål när ja var på mataffären så jag köpte inget men det betyder istället att jag tar det på baren och på 3 dagar han jag redan förlorat de pengarna. Ibland är man ju så dumsnål.

Snart kommer Mr Big hem igen och ser han mig vid datorn då kommer han nog bli galen.

Idag fyller min älsklings brorson år! Grattis lilla gubben!! Kanske kommer även min älsklingssysterson ut idag. Jag har tippat på det ;) Det känns som bra odds!

Min mamma har åkt på den riktiga influensan men sitter just nu på en cykel till jobbet eftersom hennes lilla BMW står i garaget vintertid. Egentligen borde man som svensk ha en vinterbil istället för sommabil om man måste välja en av sakerna.

Pappa är hemma från karibien, mamma från Italien men idag åker bror och co till India. Herregud vad alla reser. En av mina kompisar från Milano gifter sig på lödag och åker sedan på en månad lång smekmånad till afrika bland annat. Härligt!
Jag vill också!! (ja både gifta mig och åka på en månads smekmånad)

Nu ska jag ta hand om lilla Snuff. Hon ska få mat och kläder. Sen måste vi verkligen ut och leta bil. Vi får ju inte plats i våra bilar längre så det är verkligen akut.
Och skor till pojkarna. Det är kris i skogarderoben också.

Over and out,
E

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra torsdag! ♥

2008-02-07 @ 09:07:00
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Emelie

Vart bor ni nu?? Hus eller lägenhet? Undrar också om barnen kan prata svenska:)

2008-02-07 @ 11:54:08
Postat av: Mrs E

Hej P, tack det samma ;)
Hej E, vi bor i en alldeles fòr trèng lgh. Men en vacker dag dyker nog drömhuset upp. Barnen pratar italinska, svenska och lite engelska

2008-02-07 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0