5.30

Det var då jag valde att gå upp idag. Eller valde, det gjorde lilla S och Stora S. De vaknade då och eftersom vi bara hade en napp till dem båda att dela på så somnade de inte om på en gång. Med deras latte tog det visserligen inte lång tid men under tiden Mr Big gjorde iordning den gick jag upp och hängde tvätten där jag även lagt i 7 par tygskor som måste torka till idag. När tvätten var hängd var jag naturligtvis redan för vaken för att kunna somna om igen och låg och planerade dagen en stund i sängen. Efter allt för mycket resonemang med mig själv kom jag på att det var lika bra att stiga upp och nu håller jag på att packar inför resan imorgon. Den startar väldigt tidigt.

Igår fick vi äntligen hem bilen också. Skönt. Den har varit på lagning sedan i måndags morse. Ett tips till er, lämna inte in bilen på lagning om ni har 4+1 barn samma vecka som ni ska på en månads lång resa med hela familjen och det är 100 grader varmt ute (vilket naturligtvis gör att man inte kan göra alla ärenden gående med hela ligan barn). att vi var med bil igen firade vi med middag i bergen.

Idag måste jag göra så fruktansvärt många saker. Banken, åka och tvätta vagnarna på biltvätten, hämta mattor och lämna på tvätteriet, handla mat, skjutsa V till havet. Lämna våra Ninjas till Mr Big's brorsa. Köpa en massa småskit. Tvätta, packa, kolla pass. Ringa pappa om vem som hämtar vid Skavsta. Vem blir den lycklige? Göra ärenden åt Big. Och samtidigt ta hand om ligan, laga mat, diska, plocka, städa.

Men EN sak borde jag inte göra.. sitta här och blogga.

, bye bye..nu har jag lite att göra.

Kommentarer
Postat av: nonna

Guuuuuuuuud, hjälpe dig!!! Klarar du dagen?

2008-08-06 @ 08:44:18
Postat av: cleo iles

Det var jag som skrev det där om nutellat)

Ville bara säga att jag älskar din blog"

Jag sparar den och kommer säkert tillabka! kram Cleo.

2008-09-04 @ 14:00:27
Postat av: byron

Hej hej!



Har varit på semester men ska nu börja läsa mina favoritbloggar igen ... och din är en av dom :)



2008-09-08 @ 15:55:10
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hejhej! Såg din kommentar på "blondinbellas" blogg och jag ville bara säga att jag håller med dig totalt :) Du har en jättefin blogg, och dina barn är riktigt fina :) Var i Italien är din man ifrån? Ha det bra!

2008-09-10 @ 21:49:43
Postat av: josefin

Kom igen och skriv nåt snart då!

2008-09-13 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0