Inget nytt

Inget nytt har hant. Inte med huset iallafall. Vi vantar och vantar och hoppas sa vi nastan blir galna. Huset maste bli varat! Magen vaxer sa det knakar. Folk fragar standigt om jag ska ha nu om jag inte kanner nagot mm..
Undrar nar hon kommer var lilla Tjoffsa. Jag langtar efter henne. En konstig langtan. Det ar ju en person vi aldrig traffat men som vi langar ihjal oss efter.

Idag regnar det. Lite gratt och trakigt men det ar anda ganska mysigt. Lite regn behovs har. I helgen var jag med barnen pa ett agriturismo i bergen med en massa kompisar fran skolan. Det var jatte mysigt. Ett stalle pa vagen till Rom. Och vet ni, det snoade! Massor! Vad galet. Det har ju inte kommit nagot i Sverige an. Stora A fragade om tomten kommer ocksa eller om det bara snoade pa latsas for det snoar ju annars bara pa julen.. hhihi min lilla tokstolle.

Nu maste jag ga och gora av med alla mina pengar pa posten.

Kram,
Mrs E

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Åhhh vad mysigt med snö jag längtar för första gången till julen!! (sen jag var liten alltså) Men då måste de ju bli snö också! Jag håller tummarna för er att ni får de där huset. Här hemma är de grått kallt och blött huuuu.... Vickan har fått ta bort Doris hon är i himlen som en liten ängla hund nu.
Saknar er Kram

2007-10-22 @ 12:29:08
URL: http://tildascrazydays.blogg.se
Postat av: blonda j.

Hallå.
Hur är det med er där nere?? =)
Kramar.

2007-11-09 @ 01:25:09
URL: http://www.hannajohanna.blogg.se
Postat av: Katarina

Hej tjejen, hur står det till med Er? Och maggen?

Kram Katarina

2007-12-02 @ 18:04:11
Postat av: åsa

vad mysigt! Tänk snart är det dax! Du måste sms:a när det bär av mot sjukhuset -eller när allt är klart iaf!
Håller tummarna för huset!
Kram på dig fina Mrs E!

2007-12-21 @ 15:16:37
URL: http://mylifeinashoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0