Tisdag

Hemma är det sjukstuga. Stora a mår inte alls bra. Han har haft jätte hög feber och på nätterna säger han jätte mycket konstigt. Feberyra.

Doktorn fick komma hem till oss idag eftersom det är röddag och jag ville inte åka till sjukhuset med honom och sitta i ett äckligt väntrum med 35 andra snorpellar.
Doktorn kom och konstaterade att han har dubbelsidig lunginflammation..lilla plutten. Han är ju jätte dålig.

Nu är jag iallafall på buitken en sväng för jag har varit hemma sedan i fredagskväll. Vi var bara ut i bilen en kort tur i lördags, eller var det igår och köpte glass på driven på mc donalds..

Nu ska jag snart åka hem igen och ta hand om min lille skrutt och sedan ska vi äta middag. Mr Big har gjort pasta igen och en massa andra godsaker. Jag är jätte hungrig.






Imorgon blir allt bra. Det ska det bli. Nu ska det gå UPPÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0