Önskelista igen då

Jo nu är det ju så att Snuff och lilla a fyller år och imorse ringde min mamma och undrade vad underbarnen vill ha. Listan jag skrev innan kanske ligger för långt bak i tiden så jag kan skriva de två huvudsakerna som de (förstås) båda berättade för mig att de gärna vill ha ;)

Lilla a vill väldigt gärna ha en ny cykel. Finns att köpa här i Italien. En riktig cykel så han också får hänga med på egen, precis som stora a.

Snuff önskar sig verkligen en sittvagn. Brio Sitty heter den hon helst vill ha. Gärna med suflett om det går att ordna. Helsvart eller beige/svart. Finns att se på:
http://www.brio.se/


Finns på babyproffsen och barnens hus ;)
Snuff vill även ha flicksaker som tex dockor
astrid lindgren dvd är alltid populärt. Pippi har vi alla. Madicken har vi inte, rasmus på luffen har vi inte heller.

Själv önskar jag mig verkligen en mobil på svenska :) Men jag är kanske lite för stor för att önska mig saker..men man kan ju alltid försöka hihi

Kom nu!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: asa

vad mysigt att de dina snart kommer!!

2007-05-17 @ 13:34:46
Postat av: josefin

Har kollat lite i din blogg och på din FL-sida och måste bara säga att dina barn är nog de sötaste barnen jag någonsin sett (förutom min egen snutt-bebis förstås, men ens eget barn är ju alltid finast...)
Och så är det så fint att de har så svenska namn, måste kännas exotiskt där nere i skolandet :-) kram till er alla, söta familjen! hälsningar josefin i stockholm

2007-05-18 @ 16:04:05
URL: http://merbarntankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0