Och så var det torsdag

Torsdag idag. Jag är lite trött. Satt uppe till 01 inatt och sydde en råsiden kjol till Snuff. Den blev förfärlig. Sen kunde jag inte sova.
Idag har vi bara öppet halvdag. Skönt. Efter jobbet åker vi till Pesaro och köper den där presenten till "överlevaren" och tar en sväng på stranden. I Pesaro har Pavarotti sin sommarstuga..eller ja stuga av större modell kan man väl säga.

Mr Big måste till banken så jag måste sluta. Det har kommit en massa kunder redan. Bra men vi har inte hunnit göra det vi måste göra innan 12.30 då vi stänger. Telefonen ringer som om den hade blivit knäpp. Jag vill inte svara mer.

Jag ska försöka skriva oftare här nu men jag hinner aldrig skriva något intressant.
Mr Big tittar på mig hela tiden och pratar med mig medan jag skriver.

Jag längtar JÄTTE mycket till lördag 26:e. Hoppas ni kommer på morgonen.

Igår åkte vi hem till min kompis Imma. Hon är gravid och napolitanare. Det är jätte roligt att lyssna på henne. Jag tror hon är den mest underliga person jag har träffat. Om man vill veta vad en typisk napolitanare är så kan man åka hem till Imma. Särskilt nu när hon är gravid. Hon låg i sin Divan hela tiden och blev uppassad av alla. Hennes moster eller faster, eller kanske är det bara en hon kallar "Zia" var hemma hos henne när jag kom dit. Hon hade gjort 5 kg Gnocchi..Mio Dio..

Nu ska jag betala räkningar

Kommentarer
Postat av: asa

vad lyxigt au kan sy! jag villlara mig det. Jag har en symaskin som jag syr grylappar pa;) det ar sa langt min sykunskap stracker sig...:)

2007-05-17 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0