Vet ni en sak?

Mina ungar har så galet mycket kläder. Det märkte jag idag när jag skulle stryka. My god vad mycket det var.
Vet ni en till sak? Jag vill ha en stor bil. En sådan där svart ;)

Vet ni något mer? Det går ett flyg härifrån för 298 kronor, och då är skatten inräknad. Direktflyg med sas till Arlanda. Enkel resa. Det är nästan så man måste boka även om man inte vet om man kan åka just det datumet. Ungefär som en nopprig tröja från Benetton..Alltså, man kan köpa den, sen ligger den där i garderoben..Det skulle ju kännas mysigare då att ha en biljett på sin email. Eller hur? Alltså vad jag menar är att det inte är hela världen om jag inte skulle använda den. Biljetten alltså.

-ALLA SOVER-

Kommentarer
Postat av: M

Hejsan och tack för senast. Vi hade jättehärliga dagar hos er i I. Svårt det här med hur mycket man ska koda? Iallafall så är jag tillbaka i Sverige och på jobbet (tråkigt). Längtar tillbaka till värmen redan. Jag hittade en rolig länk till Stora A som han kan tycka är roligt, små roliga program man lär sig räkna och bokstäver. Man måste ladda hem det, Lilla J gilla den när hon var lite yngre.
Hoppas allt är bra med er hälsa alla Kram M
http://www.wartoft.nu/program/sebran/















































http://www.wartoft.nu/program/sebran/

2007-03-05 @ 09:59:43
Postat av: M

Fick den här i ett mail i morse på jobbet och då började jag skratta...
Kjol-ahopp!
En dam i övre medelåldern kom in till doktorn med en bekymrad min och sa:
- Snälla rara doktorn, kan ni inte hjälpa min son? Han springer och drar upp kjolarna på alla kvinnor han möter ute på stan.
- Jaså, på det viset, sa doktorn. Pojkar är ju ändå pojkar, och det där går säkert över så småningom.
- Jo, det tror jag också, men hans fru är väldigt orolig.

2007-03-05 @ 10:10:37
Postat av: Lilla kusin M

Okej menta och boka den där galet billiga biljetten tror nog du kan behöva en liten tripp;)
Kom hit till Sverige och gör mig sällskap har så tråkigt hela dagarna vore ju skojsigt!!!!Skynda och boka!
kram eller puss lilla kusin M

2007-03-06 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0