Något lite gladare

På eftermiddagen kom jag på att jag skulle behöva handla mat och både stora och lilla a ville göra det så vi satt och väntade på att Tjoffsan skulle vakna. Vid 17 var vi tvugna att väcka henne och då gjorde hon som vanligt. Hon ställde sig upp i sängen och skrattade!
Ohh mina gull de är så mysiga.
Sen sa jag att alla 3! skulle sitta i kundvagnen och vara DUKTIGA! och oj, jag är så stolt över mina små busar. De satt som ljus i vagnen. HELA tiden! Inte ens en gång frågade de efter något, jo Stora A bad  att få färnkål. Hihii givetvis fick han det. De frågade inte en enda gång att få gå ur vagnen och Tjoffsan satt och skrattade åt alla som följde oss var vi än gick med blickar och kommentarer. Jag kände mig verkligen som en stormorsa! En lyckad sådan ;)

Idag känns det bra.

Vi var till slaktaren innan och köpte filetto. Det gick också bra. Stora A satt i bilen och lilla A följe med mig in och Tjoffsan kröp på golvet.

Jag handlade med manicken så jag skulle kunna packa ner maten medan jag handlade och när jag kom fram till kassan så skulle jag betala 55 euro..och så sa kassörskan att jag hade 34 euro bonus! Ding ding, BINGO.

När jag kom hem stod Mr Big och väntade på oss på parkeringen och hjälpte till att bära upp maten och lagom inpackat i kylen så ringde det på dörren. Det var prästen som skulle benedire huset. Jag undrar varför vissa dagar blir så lyckade? Inte för att jag är troende men det var ju ett ganska skojigt avslut på dagen.

Nu ska vi äta vår middag och sedan ska jag slappa på soffan en stund. Igår somnade jag klockan 21 tillsammans med pojkarna ;)

Men mina tankar är ändå hela tiden med er i Sverige. Kom ihåg det!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lilla kusin M

Hej gummsan gud vad jag saknar er! Här skiner vår solen jag och Lotta var ute och gick idag. Hur har det gått med lilla A:s prickar?? Och har du hört något mer från Sveariket!? Du skrev att du skulle komma hit snart igen? Hälsa din Familj och pussa alla barnen krameller puss

2007-04-02 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0