Hemma

Det är så skönt att vara hemma igen men OJ vad det regnar här! I Sverige blev det tydligen vår också när vi åkte. Skönt för dem iallafall.

Idag fyller Mrs E´s mamma 55 år! Hipp hipp hurra för dig idag! Hon fick en grej som hon inte hade en aning om vad det var av oss ;) En Ipod. Men när hon tagit reda på vad det var för något så blev hon jätte glad. Äntligen kan musiken följa henne var hon är GÅR..för går, det gör hon mycket!!

Grattis mamma! Jag hade så gärna varit med imorse!

Idag kommer Storebror C´s pappa till Sverige. Stormor ska hämta honom på flygplatsen. Vilken tur han får lite sol så han slipper lappsjuka den här gången ;)

Mr Big skjutsade pojkarna a till skola och dagis imorse. Vi vaknade jätte sent! Stora a ville inte vakna, jag försökte med allt. Han fick vattna blommorna, han fick frukost på sängen, han fick se på film men inget ville väcka honom. Då viskade jag honom i örat att vi skulle ringa nonna i Sverige som fyller år och då flög han upp i sängen. Det är verkligen helt sant. Han satte sig spikrak och började sjunga för att öva innan vi ringde upp. Jag tror nog att våra rossliga morgon röster iallafall gjorde en ganska fin sång. Vi var ju 5 stycken som tog i!

Snuffsan S och jag gick ut vid 10 och nu är i butiken med Mr Big. Jag försöker få tag på pediatran för lilla a är alldeles prickig fortfarande. Jag har aldrig sett något liknande.

Nu ska jag ringa henne igen. Det är bara upptaget hela tiden.

Jag vill att idag ska bli en dag att minnas med glädje. Flickvännen M, det är ju den 27:e idag..som mest imorgon den 28:e OK?

Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0