alltid glada Snuff

image40

image41

image42

image43

Kommentarer
Postat av: M

ÅHHH va ni är fina allihopa! Du med din mage, och alla gullungar!!
Skynda er hit nu så jag får kramas och gulla med ungarna, längtar efter er!
Många kramar från svägerskan M

2007-06-21 @ 22:35:46
Postat av: asa

oh vad fina ni ar! Och du jag tror att det ligger TRE bebisar i magen! Det du! :)
Puss pa er!!

2007-06-22 @ 12:04:11
Postat av: carro

Så söt, hon ser ut som Buu i Monsters Inc. :)

2007-06-24 @ 14:15:13
Postat av: Jenny

Grattis grattis sötsmurfan!
och grattis till hela familjen till 4:an i magen! :D
Kommer du i håg tjejen på AFF som väntade sin fjärde tätis när våra fyraåringar var bebisar och vi tänkte *ÅÅÅÅÅ men ååå häftigt!* HIhihi,,
Jag har lite semester i mitt bloggande. Har träffat en kille nyss! Världens underbaraste människa!
Vad var det för mörk hemlighet du skrev om i ett tidigare blogginlägg? Kan du inte maila och berätta *orolig!!*
PUSS Å KRAM! Jenny

2007-06-25 @ 12:27:48
URL: http://jumy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0