Vad kan jag ge för ursäkt?

Jo, jag har inte skrivit något här för min Vaio har dött och jag har just genom Sonys hjälp fått igång den igen..men allt!!!!! allllllllllllllllllllllla bilder på mina barn och andra mindre viktiga har försvunnit! alla bilder sedan lilla Snuff föddes hade vi i datorn och jag har inte hunnit göra kopior på dem än och nu är allt borta. Jag har faktist gråtit. Det känns överjävlajävligt!

På torsdag kommer vi till Sverige och stannar till 9 september. My god en hel evighet! Mr Big kommer den 14 augusti och innan det ska jag alltså ta hand om ligan ensam ;)

Vi ses väl där?

Kram,

Mrs E

Kommentarer
Postat av: asa

men usch vad hemskt. Fy fy fy. Jag ska genast kopiera alla bilder pa B.

2007-07-24 @ 17:28:18
Postat av: johanna

åh nej, stackare =(
Längtar tills ni kommer hit :)

2007-07-25 @ 11:43:23
URL: http://www.hannajohanna.blogg.se
Postat av: nathalie

usch :( jag sager som asa, jag...nu tanker jag kopiera alla bilder som jag har pa datan, snabbt! for man vet ju aldrig :( det ar val tur det att du har en del pa internet upplagt, iaf...

2007-07-27 @ 09:25:49
Postat av: Katarina i Köpenhamn

Hej tjejen, hittade just din andra hemsida idag! GRATTIS till bebis! Fantastiskt!
Jag har bilder på barnen som Du skickat tidigare som jag kan skicka över. Helt sjukt hemskt med datorn! Min värsta mardröm!
Saknar att prata med Dig! Kram Katarina

2007-08-02 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0