På jobbet..mycket söka

Nu jobbar jag. Mr big är ute med 2 vackra skapelser. Blonda J är ute med en sötnos. Det är varmt.
Jag har laddat ner google earth på uppmaning av zia succo..och oj vad roligt man kan ha med det ;)

Man kunde se oss hihi..men eftersom ni inte vet var vi befinner oss så kan det ju vara svårt att söka. Man skulle lätt kunna säga att det är som att söka en nål i en myrstack hehhe. Var det inte så man sa? att hitta oss någonstans i Italien är inte lätt. Det finns många miljoner människor här.

Nu ska jag söka någon tråkig enkät som jag kan klistra in och svara på för jag har själv inget vettigt att tänka på. Jag är helt lost i skallen. Tröttare än mig får man söka efter.

Bye bye my friends. See you next time

Kommentarer
Postat av: kusin M den mindre

hmm du ska då vara så hemlig !
Här sitter jag hemma hos kusin stora M tårna är blåa och när jag kollar ut så kan man tro att man fått grå starr!!! Usch har redan snackat med blonda J:s minsta syster J att jag ska få följa med i hennes väska så !!! VI SES IMORGON!!!!
saknar er kraaaaam

2007-02-28 @ 12:30:51
Postat av: Webmaster

Men Jaaaaa vilken bra id'e. Vad snàllt av lilla J!! Det blir ju billigt också. Synd att ni måste mellanlanda bara.. Men du behöver ju inte sitta krokad så länge ändå. Eller du, föresten, du kan ju hoppa i en sådan där väska man har till skidor. Då kan du ju stå raklång istället hihi

2007-02-28 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0